Доставка та оплата
Способи доставки
- Відправлення в день замовлення. Швидкий спосіб доставки в усі регіони України. 📮 Доставка у поштомат - безкоштовно. 🚚 Доставка у відділення. Вартість: від 50 грн (в залежності від габаритів товару) 🏡 Адресна доставка. Вартість: від 70 грн (в залежності від габаритів товару)
Способи оплати
- Безпечна оплата карткою Як наложка (післяплата), тільки без переплат Повернемо гроші, якщо щось піде не так
- Оплата під час отримання товару у відділенні Нової Пошти.
- Оплата за реквізитами: Назва банку: "УНІВЕРСАЛ БАНК" Одержувач: ФОП Ямпольська Олена Вікторівна IBAN Рахунок: UA423220010000026008340058366 ЄДРПОУ: 2711121805
Гарантія:
Умови гарантії
1. Покупець має надати повний пакет документів і доказ купівлі з зазначеною датою оплати.
2. Гарантійний термін відраховується з моменту придбання товару.
3. Гарантія від GeekHouse покриває дефекти матеріалів або виробництва, які виникли під час нормального використання товару.
4. Товар повертається з оригінальним пакованням і супутніми запчастинами/аксесуарами.
Гарантія не покриває
1. Товари, які були пошкоджені внаслідок неправильного використання споживачем.
2. Товари, які були пошкоджені від інших продуктів сторонніх виробників.
3. Товари, які були пошкоджені внаслідок перепаду напруги.
4. Товари, які вийшли з ладу внаслідок механічного пошкодження.
Прийшов не той товар
Якщо ви отримали не той товар, який ви купували — ми замінимо його за наш рахунок.
Мені потрібна допомога!
Якщо Вам потрібна допомога, будь ласка, зверніться до нашого фахівця
Час роботи: Пн-Пт: з 10:00 до 16:00
Номер телефона: +380932003500
Пошта: help.geekhouse@gmail.com
Україна, м. Харьков, проспект Архітектора Альошина, 5
1. Покупець має надати повний пакет документів і доказ купівлі з зазначеною датою оплати.
2. Гарантійний термін відраховується з моменту придбання товару.
3. Гарантія від GeekHouse покриває дефекти матеріалів або виробництва, які виникли під час нормального використання товару.
4. Товар повертається з оригінальним пакованням і супутніми запчастинами/аксесуарами.
Гарантія не покриває
1. Товари, які були пошкоджені внаслідок неправильного використання споживачем.
2. Товари, які були пошкоджені від інших продуктів сторонніх виробників.
3. Товари, які були пошкоджені внаслідок перепаду напруги.
4. Товари, які вийшли з ладу внаслідок механічного пошкодження.
Прийшов не той товар
Якщо ви отримали не той товар, який ви купували — ми замінимо його за наш рахунок.
Мені потрібна допомога!
Якщо Вам потрібна допомога, будь ласка, зверніться до нашого фахівця
Час роботи: Пн-Пт: з 10:00 до 16:00
Номер телефона: +380932003500
Пошта: help.geekhouse@gmail.com
Україна, м. Харьков, проспект Архітектора Альошина, 5